Morild-logo

Morild Marked 2011

REFERAT:

Morild Marked 2011 blev afviklet i et rigtigt markedsvejr dvs. med høj sol og lidt blæst. Regn blev vi helt forskånet for denne dag. Så vejrmæssigt var betingelserne i orden for dette års udgave af Morild Marked.

Selve markedet satte i år ny rekord m.h.t deltagende kræmmere. Det i en sådan grad, at man også måtte bruge marken som støder op til selve markedspladsen/legepladsen for, at få plads.

Aftenens traditionsrige fest som bliver holdt i umiddelbar forlængelse af Morild Marked satte ligeledes rekord med hele 85 spisende gæster mod forrige års deltager antal på 65.

Hvorvidt besøgstallet også resulterede i en ny rekord vides ikke idet der hele markedsdagen i gennem, som varede fra kl. 10:00-16:00, kom en lind strøm af markedsgæster. Så noget præcist antal foreligger ikke!

Men alt i alt bør arrangørerne, kræmmerne, sponsorerne og markedsgæsterne kunne glæde sig over det hidtil største marked som er blevet afviklet i Morild. Det lover godt for næste års udgave af Morild Marked.

SPONSORER TIL MORILD MARKED 2011:

MORILD: Nordisk Træhus ved Michael Hjortshøj, Maskinsnedker Rene' Jensen, Villy Horshauge.

TÅRS: Trafikkiosken,Salon Milla, Estate mæglerne, Spar Nord, Chanella, HT Super Best, Jyske Bank, Byens Kiosk (døgneren), Tårs Pizzaria, Hårstudiet, Tårs Hotel, XL Byg, Nordjyske Bank, Tårs smede og VVS, Scandic Food, Nordjysk Gulvcenter, Chrispo, Din frisør-Lotte Phillipsen, Victoria, HO & CO foto, Wolf Camper.

SÆSING: Lundholms auto ved Michael Lundholm, Birgit Sørensen.

ØSTERVRÅ: Grill Caffeen, Therkildsen elektriker, Potentilla, Bella Italia, Damtoft, Super Best, Dybdahl, Stisen, Bee Bob, Cykelhandleren, Frisør Hanne Therkildsen, Salon Dorthe, Villy Helledi, Malermester Ulla Louring Sørensen, Top Ti Auto.

JERSLEV: JKE Køkken

BRØNDERSLEV: Brønderslev Bageri, Expert (radio og TV)

LENDUM: Daglig Brugsen, Lendum Auto.

FREDERIKSHAVN: MG Service, Nordic Staldkemi.

HJØRRING: Guldsmed Visholm.

SINDAL: Super Best.

TAK FOR HJÆLPEN TIL ALLE VORES SPONSORER.STØT VORES SPONSORER, DE STØTTER OS.

TOMBOLA-VINDERE:

Vinder af tegnekonkurrencen, en SoundBox skænket af Super Best Sindal blev:
Pernille Andersen, Torndalvej 8, Stenhøj

Vinderen i tombolaen, en flot kurv skænket af MG Hjemmeservice Frederikshavn blev:
Louise Nielsen, Nobisvej 3, Hørby.

OPRINDELIGT DAGSPROGRAM FOR MORILD MARKED 2011:

Så er det tid igen.... HUSK DET NU!!!

Morild Marked/Morildfest

Loppe og kræmmermarked:
Morild Borgerforening afholder marked på Morild Hedevej Lørdag den 20/8 2011 fra kl. 10.00 til kl. 16.00.

Har du/i lyst til at deltage med en bod, som koster 10 kr. pr meter, skal tilmeldingen ske til Bente på tlf. 60898140 mellem kl. 18.00 og kl. 20.00, senest onsdag den 17 august.

Børneloppemarked er gratis for børn.

Morildfest!
Morild Borgerforening afholder fest i det store markedstelt på legepladsen Lørdag den 20/8 2011 fra kl. 18.30 til kl. 01.00.

Der vil blive serveret ta´selv bord fra Superbest i Sindal.
Pris for ovenstående er kun 125 kr. pr kuvert.

Sidste tilmelding til spisning er søndag den 14 august.
Tilmelding til Martin på tlf. 21369879 eller Bente på tlf. 60898140

Mad og drikkevarer skal købes i teltet.

Håber vi ses til en hyggelig dag og aften.

Morild borgerforening og festudvalg

STEMNINGSFOTOS:
(Se fotos fra Morild Marked 2011 i menuen FOTO)

Warning: Creating default object from empty value in /var/www/morildborgerforening.dk/public_html/modules/mod_sp_image_rotator/helper.php on line 26

diverse 281
diverse 283
diverse 288
diverse 290
diverse 292
diverse 295
diverse 300
diverse 306