Morild-logo

Reklame-blok

Følg os på Facebook og få de seneste nyheder....
horshauge.dk - Morildbogen

Morild Marked & Fest 2014

Morild Marked og Morildfest - Lørdag d. 16. august 2014.

Kræmmermarkedet foregår mellem kl. 10:00-16:00 - Festen afvikles fra kl. 19:00 med spisning i teltet...
(- læs artiklen herunder for uddybende information om marked, fest og tilmelding!)

BEMÆRK: Tilmelding til festen skal ske til Martin på 6092 5599 eller Anette på 2235 4518 senest 10. august 2014

Morild Markedsfoto fra 2010

KRÆMMERMARKEDET:

Så er det igen tid til det årlige Morild Kræmmermarked og efterfølgende fest om aftenen. Det foregår som de tidligere år altsammen på Morild Hedevej. (- Se kort herunder....)

Kræmmermarkedet afholdes fra kl 10 – 16. På nuværende tidspunkt er der tilmeldt mange kræmmere. Så mød op og gør en god handel! Også i år er der mulighed for at, købe noget godt til ganen i "Cafe Morild" - til meget billige markedspriser .

BEMÆRK: Har du/i lyst til at deltage med en bod, som koster 10 kr. pr meter (forbehold for prisændring), skal tilmeldingen ske til Bente på tlf. 60898140 mellem kl. 18.00 og kl. 20.00

Morild Festen 2010

MORILD-FESTEN:

- Afholdes i teltet med spisning kl 19:00 (drikkevarer skal købes i teltet) Maden er igen i år fra Tårs Slagterhus og menuen består af helstegt pattegris med tilbehør bl.a. fløde­kartofler, krydderkartofter og alt i salat med tilbehør - og dessert. Musikken kommer igen i år fra "Luk og Sluk" ved Morten Christensen og der sælges desuden lodder til amerikansk lotteri.

TILBUD - "SLÅ TO FLUER MED ET SMÆK...." : Pris for deltagelse i festen er 150 kr pr. person for medlemmer af Morild borgerforening og 175 kr pr. person for ikke-medlemmer. (Det er muligt at melde sig ind i borgerforening inden den 1. august, hvor prisen er 50 kr. pr. per­son /100 kr. pr. hustand. Beløbet kan indbetales på Reg. nr. 7428 konto nr. 1025408 husk at skrive adresse.)